Erikoiskoulutukset ja koearvostelutilaisuuksia

Tällä sivulla ilmoitetaan tulevista, Suomen Seurakoirat ry:n järjestämistä ulkomuototuomarien erikoiskoulutus- ja koearvostelutilaisuuksista.

14.8. Suomen Seurakoirayhdistys ry järjestää erikoiskoulutuksen ja arvostelu- sekä näyttökokeet estrelanvuoristokoiralle Salpausselän kennelpiirin hallilla osoitteessa Simolankatu 2,  Lahti. Kokeiden vastaanottavina tuomareina Paula Heikkinen-Lehkonen ja Juha Putkonen.  Ilmoittautumiset viimeistään 7.8. mennessä osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

15.8. Suomen Seurakoirayhdistys ry järjestää erikoiskoulutuksen ja arvostelu- sekä näyttökokeet dogo argentinolle Salpausselän kennelpiirin hallilla osoitteessa Simolankatu 2,  Lahti. Kokeiden vastaanottavina tuomareina Paula Heikkinen-Lehkonen ja Juha Putkonen.  Ilmoittautumiset viimeistään 7.8. mennessä osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

21.8. Suomen Seurakoirayhdistys ry järjestää erikoiskoulutuksen ja arvostelu- sekä näyttökokeet Alaskanmalamuuttille Salpausselän kennelpiirin hallilla osoitteessa Simolankatu 2,  Lahti. Kokeiden vastaanottavina tuomareina Paula Heikkinen-Lehkonen ja Erika Häkkinen. Ilmoittautumiset viimeistään 14.8. mennessä osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

22.8. Suomen Seurakoirayhdistys ry järjestää erikoiskoulutuksen ja arvostelu- sekä näyttökokeet islanninlammaskoiralle Salpausselän kennelpiirin hallilla osoitteessa Simolankatu 2,  Lahti. Kokeiden vastaanottavina tuomareina Paula Heikkinen-Lehkonen ja Juha Putkonen.  Ilmoittautumiset viimeistään 14.8. mennessä osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

28.8. Suomen Seurakoirayhdistys ry järjestää erikoiskoulutuksen ja arvostelu- sekä näyttökokeet amerikanakitalle, akitalle ja shiballe Salpausselän kennelpiirin hallilla osoitteessa Simolankatu 2,  Lahti. Kokeiden vastaanottavina tuomareina Erika Häkkinen ja Juha Putkonen.  Ilmoittautumiset viimeistään 21.8. mennessä osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

29.8. Suomen Seurakoirayhdistys ry järjestää erikoiskoulutuksen ja arvostelu- sekä näyttökokeet eurasierille Salpausselän kennelpiirin hallilla osoitteessa Simolankatu 2,  Lahti. Kokeiden vastaanottavina tuomareina Kirsi Honkanen ja Erika Häkkinen.  Ilmoittautumiset viimeistään 21.8. mennessä osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

30.8. Suomen Seurakoirayhdistys ry järjestää arvostelu- sekä näyttökokeet akitalle ja shibat on siirretty pidettäväksi 28.2