Erikoiskoulutukset ja koearvostelutilaisuuksia

Tällä sivulla ilmoitetaan tulevista, Suomen Seurakoirat ry:n järjestämistä ulkomuototuomarien erikoiskoulutus- ja koearvostelutilaisuuksista.

Vuoden 2018 koulutukset on siirretty tapahtumakalenteriin joka löytyy täältä >>>

_________________________________________________________________________

2019

16.1.2019 Suomen Seurakoirayhdistys ry järjestää Salpausselän kennelpiirin halilla, osoitteessa Simolankatu 2, Lahti, erikoiskoulutuksen ja arvostelukokeen alaskanmalamuutteille. Ilmoittautumiset 28.12.2018 mennessä sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai puhelimitse 045-1144 954 Erika Häkkinen