Varsinainen jäsen, onko sähköpostiosoitteesi rotujärjestön tiedossa ?

2.1.2019

Etkö ole saanut yhteystietojesi tarkastuspyyntöä ?

Jos olet rotujärjestön suora henkilöjäsen, etkä ole saanut yhdistysavain järjestelmän kautta yhteystietojesi päivitys ja salasanan luomispyyntöä niin se johtuu siitä että meillä ei ole sähköpostiosoitettasi.

Sähköpostiosoite tulee ilmoittaa sihteerille mari.janisniemi@lumikuono.com.

Rotujärjestön syyskokouskutsun yhteydessä on lähtenyt asiasta kirjepostina tiedote tästä voimaanastuvasta muutoksesta ja tieto toimenpiteistä joita jäsenen tulee tehdä, eli lähettää sähköpostiosoitteensa. Tieto on siis mennyt kaikille jäsenille.

Yhdistyksen vanha jäsentietojärjestelmä on siis poistunut käytöstä ja tietoneen hävitetty. Jäsenhallintajärjestelmä (yhdistysavain) on astunut voimaan 1.1.2019.

Jäsenmaksut laskutetaan ainoastaan tämän järjestelmän kautta, eli postilla ei laskuja lähde ja niiden jäsenien, joiden tiedot eivät järjestelmässä ole "katsotaan maksamattoman jäsenmaksun vuoksi eronneeksi".