PERUTTU Ulkomuototuomarikoulutus: Erikoiskoulutus: polski owczarek nizinny, schapendoes, katalonianpaimenkoira, serra de airesinpaimenkoira ja arvostelukoe roduille: polski owczarek nizinny ja schapendoes

Aika: 24.8.2021
Paikka: Suomen Kennelliiton koulutustila, Niittyrinne 2 A 02770 Espoo

!Koulutus peruttu kokoontumisrajoitusten vuoksi!

Suomen Seurakoirayhdistys ry järjestää Kennelliiton koulutustilassa,
erikoiskoulutuksen roduille
Suomen Seurakoirayhdistys ry järjestää Kennelliiton koulutustilassa,
erikoiskoulutuksen roduille polski owczarek nizinny, schapendoes, katalonianpaimenkoira, serra de airesinpaimenkoira ja arvostelukokeen roduille polski owczarek nizinny ja schapendoes.
Ilmoittautumiset 10.08.2021 mennessä: tuomarikoulutus@suomenseurakoirayhdistys.fi tai 040 900 8630 / Veijo Ahonen.
Kouluttava tuomari Paula Heikkinen-Lehkonen. Arvostelukokeen vastaanottavat tuomarit Paula Heikkinen-Lehkonen ja Elena Oikkonen.
 ja arvostelukokeen roduille polski owczarek nizinny ja schapendoes.