Yhdistyspäivä 16.11.2024

Yhdistyspäivä
Aika: 16.11.2024
Paikka: Hotelli Korpilampi, Espoo

Mitä tarkoittaa luottamusasema yhdistyksessä. ja mitä uusi eläinten hyvinvointilaki merkitsee Kennelliiton alaisissa tapahtumissa? Näihin kysymyksiin saamme vastauksia Suomen Seurakoirayhdistyksen yhdistyspäivässä Espoosssa 16.11.2024 . Tapahtumaan voivat ilmoittautua myös SSKYn ulkopuoliset tahot. https://www.suomenseurakoirayhdistys.fi/yhdistyspaiva-16-11-2024/

Ilmoittautuminen nyt lokakuussa avoinna myös muille kuin Suomen Seurakoirayhdistys ry:n jäsenille

Luennot:

Yhdistyksen toiminta, luottamus ja vastuut / OTK Kirsi Ola.

Luennolla OTK Kirsi Ola avaa sitä, mitä luottamusasema tarkoittaa, miten sitä saa käyttää ja minkälaista vastuuta luottamushenkilöillä ja -orgaaneilla on asemassaan. Kaikki osallistujat saavat koosteen luennosta tapahtuman jälkeen.

Uusi eläinten hyvinvointilaki / Kennelliiton jalostustieteellisen toimikunnan esittelijä-sihteeri, ulkomuototuomari Kaisa Metteri-Gold

Luennolla Kaisa Metteri-Gold keskittyy vuoden alusta voimaan astuneeseen eläinten hyvinvointilakiin (laki eläinten hyvinvoinnista) ja sen vaikutuksista Kennelliiton alaiseen toimintaan.